خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/04/03 - 18:30
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : صحن
وکیلی قرائت کرد:

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدعلی وکیلی در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را بدین شرح قرائت کرد:



تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار به رئیس جمهور در خصوص لزوم تشکیل جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی با توجه به انباشت مشکلات فرهنگی و ضرورت تصمیم گیری در این حوزه، همچنین تذکر به وزرای صنعت و کشور در خصوص ضرورت اصلاح ارقام یکسان سازی بازرسان شاغل در حوزه نظارت بر بازار استان اصفهان، لزوم رسیدگی نسبت به حضور و سکونت غیرقانونی اتباع بیگانه در شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار.



تذکر پروانه مافی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به رئیس جمهور: لزوم بررسی احتمال عمدی بودن آتش سوزی جنگل های کشور و برخورد قانونی با متخلفان و لزوم تعمیر کلاس های درسی در شهرستان تهران براساس شاخص سرانه کشور با همکاری خیرین و شهرداری تهران و دقت در ایجاد ماموریت های صادراتی برای اقلام تولید داخل با توجه به قراردادهای صادراتی منعقد شده در سال های گذشته.



تذکر منصور مرادی نماینده مریوان و سروآباد به رئیس جمهور: تسریع در رفع بحران دریاچه زریوان، همچنین دلیل عدم اجرای سند توسعه استان چیست.



تذکر شکور پورحسین شقلان نماینده پارس آباد و بیله سوار به وزیر راه و شهرسازی: در خصوص تسریع در برقراری پرواز تهران- پارس آباد و بالعکس و لزوم پرداخت فوری مطالبات پیمانکاران جاده های مواصلاتی پارس آباد سربند و همچنین تذکر به وزیر نفت: لزوم احداث جایگاه سوخت در فرودگاه پارس آباد و تجهیز و تکمیل فوری بیمارستان شهدای پارس آباد.



تذکر اقبال محمدیان نماینده رامهرمز و رامشیر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: در خصوص نحوه توزیع لاستیک کامیون داران و ماشین آلات سنگین و روغن موتور به نرخ دولتی در استان خوزستان، همچنین تذکر به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تعیین تکلیف طرح های مسکن مهر شهرستان رامهرمز.



تذکر امیر خجسته نماینده همدان و فامنین به وزیر تعاون، کار و رفاه جتماعی در خصوص لزوم رعایت قانون در انتصاب افراد چند شغله و عدم دخالت در امور داخلی شرکت ها.



تذکر بیت الله عبداللهی نماینده اهر و هریس به وزیر جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در خصوص ضرورت تجدیدنظر در تزریق بازار کودآوره و محصولات پتروشیمی.



تذکر نادر قاضی پور و روح الله حضرت پور طلاتپه  نمایندگان ارومیه به وزرای کشور، دفاع، راه و شهرسازی و نیرو در خصوص لزوم احداث پادگان درجه داری ناجا در شهرستان ارومیه و انتقال یکی از دانشکده های مالک اشتر به ارومیه، همچنین تسریع در احداث جاده و آسفالت ریزی جاده های روستاهای مرزی شهرستان ارومیه در بخش سومای و همچنین تسریع در اختصاص برق به روستائیانی که در خانه باغ زندگی می کنند.



تذکر عباس گودرزی نماینده بروجرد به وزیر ورزش و جوانان در خصوص لزوم پیگیری در خصوص احداث و تکمیل چمن باشگاه های ورزشی در شهرستان بروجرد و تذکر به رئیس جمهور در زمینه تسریع در پرداخت خسارت به کشاورزان بروجرد و اشترینان.



تذکر علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان به وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر امور خارجه و وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در پرداخت خسارت کشاورزان محلات و توضیح در مورد علت افزایش بی رویه قیمت چادر بانوان و سایر اقلام پوشاک، اقلام لازم و بایسته در خصوص رفتار غیردیپلماتیک انگلیسی ها در سفر  به ایران، علت افزایش بی رویه قیمت اجاره بها در فصل نقل و انتقالات مستاجرین چیست./



پایان پیام

  • کد خبر : 283330
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار